آشنایی با افترافکت
نوشته شده توسط : علی

آشنایی با اثرات بعدی

After Effects در ژانویه 1993 منتشر شد ، یعنی 26 سال پیش ، در این 26 سال بعد از اینکه نسخه ها نسخه های زیادی را تولید کردند ، سال 1993 تا 1996 ، بعد از اینکه افکت ها فقط در مک ، اولین نسخه برای ویندوز در دسترس بود ، در ماه مه 1997 معرفی شد ، این نرم افزار توسط سه شرکت تهیه شده است ، از سال 1992 - 1993 CoSA توسعه دهنده این نرم افزار بود و در این دوره پس از ایجاد اثرات 1.0 و 1.1 در سال 1994 ، Aldus دو نسخه از After Effects 2.0 و 2.0.1 را توسعه داد و سپس از 1995 تا به امروز نسخه Adobe After Effects نسخه Adobe را پس از تأثیرات ایجاد کرده و نسخه های زیادی را توسعه داده است.


نسخه های مختلف افترافکت
خوب اجازه دهید جزئیات بیشتری را ببینیم و نسخه ها و ویژگی های پس از افکت ها را تا الان مشاهده کنیم:
1. توسعه دهنده CoSA

نسخه اول پس از اثرات 1.0 توسط CoSA در ژانویه 1993 تهیه شد و فقط در مک کار کرد ، نام کد این نسخه Egg است.
After Effects 1.1 در ماه مه 1993 با ویژگی های بیشتر از 1.0 توسعه داده شد. و ویژگی های آن Effects ، Keyframes ، Transforms ، ترکیب لایه با ماسک بود.
2. توسعه دهنده Aldus

شرکت آلدوس یک شرکت نرم افزاری بود که نرم افزاری را برای انتشار دسک تاپ ایجاد کرد. این محصول برای تولید PageMaker ، یک برنامه اولیه در زمینه انتشار دسک تاپ شناخته شده است.
پس از ایجاد اثرات 2.0 توسط Aldus در ژانویه 1994 ، نام کد این نسخه Teriyaki و ویژگی ها Blur Motion ، رندر چند دستگاهی ، ترکیب قاب ، Proxies ، پنجره طرح بندی زمان ، پشتیبانی از توالی تصویر است.
After Effects 2.0.1 در ماه مه 1994 توسعه یافت. و فقط یک ویژگی در این نسخه با نام Power Macintosh Version (PPC) اضافه شده است.
3. توسعه دهنده Adobe

از سال 1994 Adobe پس از افکت ها ارسال شد و نسخه های زیادی را با بسیاری از ویژگی ها ایجاد کرد.
Adobe After Effects 3.0 در اکتبر 1995 معرفی شد ، نام کد این نسخه Nimchow است. و ویژگی های آن عبارتند از دستاوردهای Keyframe (کلاه گیس ، طرح حرکت ، نرم و صاف) ، صفحه‌ی رندر ، جلوه های چندگانه در هر لایه ، کلیدگذاری پیشرفته ، حالت های انتقال لایه ، شستشوی مداوم پرونده های تصویرگر ، ریاضیات حرکتی ، ماسک زدن بریزر ، بازخوانی زمان ، نمودار سرعت ، 1/2 / ردیابی حرکت 4 نقطه ای.

هنگامی که Adobe پس از اثرات ایجاد کرده است ، بسیاری از ویژگی ها را اضافه می کنند که می توانند مستقیماً از فتوشاپ و تصویرگر وارد شوند ، زیرا این دو محصول متعلق به ادوبی هستند.




:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: